• 31-12-2012, 23:06:02
    #1
    Sanmayınki bizim hava durumu sunucuları olacaklar. Onlar amerikanın tvlerindeki hava durumu sunucuları


  • 31-12-2012, 23:30:07
    #2
    Bizde havalar soğuk ondan.
  • 31-12-2012, 23:33:35
    #3
    Oralarda havalar hep sıcakmı kardeş ?
  • 31-12-2012, 23:44:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hep sıcak hep sıcak arkadaş ))
  • 31-12-2012, 23:57:33
    #5
    Soğuduğunda ısıtırlar merak etme.