• 24-12-2012, 23:51:16
    #1
    Akşam akşam gülümsetti

  • 24-12-2012, 23:57:05
    #2
    Hahaha gece gece güldüm
  • 24-12-2012, 23:58:47
    #3
    Belki face'e yapıştıracak?
  • 25-12-2012, 00:00:24
    #4
    Hahahaha Sesli güldüm ya
  • 25-12-2012, 00:00:49
    #5
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki face'e yapıştıracak?

    Üstteki yapıştırmış zaten hocam
  • 25-12-2012, 00:02:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hahahahahah
  • 25-12-2012, 00:16:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yazan kişi üniv.den arkadaşım maalesef

    "Allamm ne çok klavye delikanlısı var ya, yazarak asarım keseri s.kerm. oldu annem ee daha daha naağbeer )" yazmış.