Twitter'da Bir Tweet'e Çaldım Dersen :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Twitter'da Bir Tweet'e Çaldım Dersen :)
6
●
245
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Twitter'da Bir Tweet'e Çaldım Dersen :)
24-12-2012, 23:51:16
#1
bluemansiiz
Akşam akşam gülümsetti
24-12-2012, 23:57:05
#2
Benjaminbreeg
Hahaha gece gece güldüm
24-12-2012, 23:58:47
#3
Hakaco_01
Belki face'e yapıştıracak?
25-12-2012, 00:00:24
#4
aTKn94
Hahahaha
Sesli güldüm ya
25-12-2012, 00:00:49
#5
bluemansiiz
Hakaco_01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belki face'e yapıştıracak?
Üstteki yapıştırmış zaten hocam
25-12-2012, 00:02:46
#6
teknodunya
Üyeliği durduruldu
hahahahahah
25-12-2012, 00:16:11
#7
SahiNET
Üyeliği durduruldu
Yazan kişi üniv.den arkadaşım maalesef
"Allamm ne çok klavye delikanlısı var ya, yazarak asarım keseri s.kerm. oldu annem ee daha daha naağbeer
)" yazmış.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler