Kızlar geçiyo :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kızlar geçiyo :)
8
●
217
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Kızlar geçiyo :)
19-12-2012, 19:53:54
#1
Mf.Rub
- Kanka kızlar geçiyo bak.
+ Dur l.n topu ver çabuk.
- Napıcan l.n ?
http://25.media.tumblr.com/tumblr_md...akfzo1_500.gif
19-12-2012, 20:00:34
#2
Broon
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
- Kanka kızlar geçiyo bak.
+ Dur l.n topu ver çabuk.
- Napıcan l.n ?
http://25.media.tumblr.com/tumblr_md...akfzo1_500.gif
Güldüm
19-12-2012, 20:02:05
#3
xFactoria
ilk önce güldüm sonra üzüldüm.
19-12-2012, 20:06:42
#4
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Artislik yapacam dersen böyle olur,doğal olcaksın
19-12-2012, 20:07:53
#5
Berkay
topun içine taşmı doldurmuşlar naptılar ki merak ettim
19-12-2012, 20:09:39
#6
Mf.Rub
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
topun içine taşmı doldurmuşlar naptılar ki merak ettim
Topun önünde ufak bi çıkıntı var sanırım oraya vuruyor
19-12-2012, 20:09:43
#7
santos
Muhtemelen beton dökmüşler topun içine. Kesin ayak parmakları kırılmıştır çocuğun. Yazıkkk.
19-12-2012, 20:13:17
#8
onRLive
çocukluk döneminde bizde yapardık arkadaşlara patlayan topun içine taşları doldururduk
)
20-12-2012, 09:03:36
#9
CeRo
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Topun önünde ufak bi çıkıntı var sanırım oraya vuruyor
bende ilk öyle zannettim ama top çok sert muhtemelen alçı , taş veya beton
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler