21 Aralık Nedeniyle... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
21 Aralık Nedeniyle...
6
●
269
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
21 Aralık Nedeniyle...
14-12-2012, 10:31:06
#1
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şirinceye gidip yerleşenler ve eğer ki kıyamet koparsa kurtulacaklarını sananlar için yazılmış komik bir şey buldum. sanırım twitterdan
14-12-2012, 12:32:40
#2
bethesna
insanlar harbiden bir garip. yaf gittin şirinceye hadi kurtuldun diyelim. nolacak sonra ? kışı çıkartamayacaksınız açlık soğuk sefalet. kıyametten sonra dünyada ne yapacaklar, internetten film izlemeyimi düşünüyorlar acaba
14-12-2012, 12:35:10
#3
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Dünya yok olunca şirince diye bir galaksi kuracaklar
14-12-2012, 12:40:12
#4
Albos
Üyeliği durduruldu
onu bilmemem dee bu ay sirinceliler icin baya cennet gibi geciyor
14-12-2012, 12:42:12
#5
_O_
Üyeliği durduruldu
bu kendini uyanık sanan insanlar hep var
o değilde 21 aralıkta şirincede deprem felan olsa İmana gelirler herhalde
14-12-2012, 16:13:41
#6
izmit_Lee
21 aralıkta kıyamet kopacağına inananlar tüm mal varlıklarını benim üstüme yapabilir
14-12-2012, 22:01:50
#7
KAHVEDAR
_O_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu kendini uyanık sanan insanlar hep var
o değilde 21 aralıkta şirincede deprem felan olsa İmana gelirler herhalde
inşALLAH oyle birsey olurda kafalari yerine gelir moloz bunlar yaw:d
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler