• 14-12-2012, 10:31:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şirinceye gidip yerleşenler ve eğer ki kıyamet koparsa kurtulacaklarını sananlar için yazılmış komik bir şey buldum. sanırım twitterdan

  • 14-12-2012, 12:32:40
    #2
    insanlar harbiden bir garip. yaf gittin şirinceye hadi kurtuldun diyelim. nolacak sonra ? kışı çıkartamayacaksınız açlık soğuk sefalet. kıyametten sonra dünyada ne yapacaklar, internetten film izlemeyimi düşünüyorlar acaba
  • 14-12-2012, 12:35:10
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Dünya yok olunca şirince diye bir galaksi kuracaklar
  • 14-12-2012, 12:40:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    onu bilmemem dee bu ay sirinceliler icin baya cennet gibi geciyor
  • 14-12-2012, 12:42:12
    #5
    _O_
    Üyeliği durduruldu
    bu kendini uyanık sanan insanlar hep var o değilde 21 aralıkta şirincede deprem felan olsa İmana gelirler herhalde
  • 14-12-2012, 16:13:41
    #6
    21 aralıkta kıyamet kopacağına inananlar tüm mal varlıklarını benim üstüme yapabilir
  • 14-12-2012, 22:01:50
    #7
    _O_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kendini uyanık sanan insanlar hep var o değilde 21 aralıkta şirincede deprem felan olsa İmana gelirler herhalde
    inşALLAH oyle birsey olurda kafalari yerine gelir moloz bunlar yaw:d