• 13-12-2012, 01:17:37
    #1

    çok sevdiğim Şevket Çoruh biraderde bu akşam Fenerbahçe/Göztepe maçındaymış severim kendisini.
  • 13-12-2012, 11:14:53
    #2
    Nick konu uyumsuzluğu
  • 13-12-2012, 19:01:03
    #3
    Övünmek gibi olmasın Fenerbahçeliyim :-)