Şikayetim var! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şikayetim var!
10
●
453
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Şikayetim var!
1
2
15-10-2012, 16:20:31
#10
Haktan
ne zırvalıyosunuz siz konu kilit!
/* buraya yazmak serbestti dimi böyle rahat rahat davranıyoruz ama çizmesinler üstümüzü
*/
16-10-2012, 11:57:04
#11
Resul
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şikayetlere bakarken kendimi burda buldum
Haktan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne zırvalıyosunuz siz konu kilit!
/* buraya yazmak serbestti dimi böyle rahat rahat davranıyoruz ama çizmesinler üstümüzü
*/
Çizerler valla
Hemde bir daha silinmemek üzere
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler