• 10-10-2007, 19:13:53
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuyu açma zihniyetine hayran kaldım tebrikler aynen devam et . Bu arada konunun komik bir tarafı veya geyik yapılacak bir tarafı yok kilitlenirse hatta silinirse uygun olur
  • 10-10-2007, 19:15:01
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Benim şekerimi kimse yemiyo mu
  • 10-10-2007, 19:15:41
    #21
    haklısınız bundan sonra r10 Dini bilgiler sitesi yapalım burayı daha iyi olur
  • 10-10-2007, 19:32:58
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Nur_Talebesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözüm Ona Vesile Olan Yapan Gibidir Diyor'ya Hani nereden anlarsanız !!!!
    Sen nurcu olabilirsin ama burası nurcular forumu değil webmaster forumu
  • 10-10-2007, 19:35:42
    #23
    ayrıca hepsi aynı ip bloğunda yani araplar değilde arabın biri diyelim
  • 10-10-2007, 19:40:28
    #24
    Üyeliği durduruldu
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde araplar en pis müslümanlardır diye duymuştum.(Her açıdan)
    ırkçılık.................
  • 10-10-2007, 19:50:56
    #25
    DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ırkçılık.................
    mesajını anlayamadım?Banamı bi taş var?
  • 10-10-2007, 19:54:02
    #26
    Misafir
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajını anlayamadım?Banamı bi taş var?
    evet bi nevi ırkçılık yaptığın belki farkında değilsin,konu ile alakası olmayan bir mesaj.aramızda bir arap varsa mesela o adam benim ırkıma hakaret ediyor derse ne olacak ?

    ayrıca bir konu açtım okumanızda fayda var

    https://www.r10.net/forumda/89164-r10...-saklayin.html
  • 10-10-2007, 19:55:16
    #27
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bi nevi ırkçılık yaptığın belki farkında değilsin,konu ile alakası olmayan bir mesaj.aramızda bir arap varsa mesela o adam benim ırkıma hakaret ediyor derse ne olacak ?
    ben bir duyumumu belirttim neyse hiç gerek yok sanırım sen moderatorsun mesajımın o kısmını ben editledim diğer mesajları silersen sevinirim.