• 13-10-2012, 03:06:34
    #1
    Konuyu geyik mi cpanel kategorisine mi açayım bilemedim

  • 13-10-2012, 03:11:08
    #2
    adamlar eğlenmeyi biliyorlar
  • 13-10-2012, 03:18:08
    #3
    00:45 deki teyze cpanel ceo
  • 13-10-2012, 03:27:05
    #4
    cPanelciler eksikti tam oldu
  • 13-10-2012, 03:27:58
    #5
    guzel bi çalışma ortamı bence
  • 13-10-2012, 03:30:03
    #6
    ortam iyiymiş
  • 13-10-2012, 03:30:57
    #7
    Yarin bunun hostgator,name,godaddy,sony,JVC,Hp, versiyonlarida cikar
  • 13-10-2012, 03:32:32
    #8
    hemen cpanelden ticket açıyorum ilk çıkan hatuna yazılıyorum )

    edit: 45 saniyedeki teyze yok o yok edit orası edit
  • 13-10-2012, 21:34:04
    #9
    Ahahaha