evde sakın denemeyin - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
evde sakın denemeyin
4
●
258
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
evde sakın denemeyin
23-09-2012, 22:06:07
#1
F3rh4t
Üyeliği durduruldu
evde nasıl denenicekse birde bu arkadaş istanbulda hiç kuryeye denk gelmemiş heralde bende motor kullanırım diyordum ama geçen kurye 125'likle canımı okudu
23-09-2012, 23:48:52
#2
syf01
Resimde bir sorun göremedim. Evde benim hobim zaten 600 'lük Honda ile tuvalete gitmek.
23-09-2012, 23:57:41
#3
habercim
Üyeliği durduruldu
syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resimde bir sorun göremedim. Evde benim hobim zaten 600 'lük Honda ile tuvalete gitmek.
Koptım walla Allah'ta seni koparsın
24-09-2012, 00:26:51
#4
duskorc
Trafikte hız sınırlarına uymayan, başkasının hakkını gaspeden ve tehlikeli araç kullanan herkes şerefsizdir.
24-09-2012, 00:29:55
#5
CtrL
İyi ki denemeyin yazmışlar hocam. Aracı görür görmez motora atlamıştım. :O
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler