• 23-09-2012, 22:06:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    evde nasıl denenicekse birde bu arkadaş istanbulda hiç kuryeye denk gelmemiş heralde bende motor kullanırım diyordum ama geçen kurye 125'likle canımı okudu

  • 23-09-2012, 23:48:52
    #2
    Resimde bir sorun göremedim. Evde benim hobim zaten 600 'lük Honda ile tuvalete gitmek.
  • 23-09-2012, 23:57:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimde bir sorun göremedim. Evde benim hobim zaten 600 'lük Honda ile tuvalete gitmek.


    Koptım walla Allah'ta seni koparsın
  • 24-09-2012, 00:26:51
    #4
    Trafikte hız sınırlarına uymayan, başkasının hakkını gaspeden ve tehlikeli araç kullanan herkes şerefsizdir.
  • 24-09-2012, 00:29:55
    #5
    İyi ki denemeyin yazmışlar hocam. Aracı görür görmez motora atlamıştım. :O