• 10-09-2012, 20:25:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.youtube.com/watch?v=4npWjRMof3o


    hayır benim anlamadığum biz bunlarla aynı oksijeni soluyoruz ama oksijen bunda nasıl bi kafa yapıyorsa böyle oluyor işte
  • 10-09-2012, 20:55:45
    #2
    Çok az kaldı okullara, çok az..
  • 10-09-2012, 21:42:22
    #3
    Öğrenci evi anlaşılan. Can sıkıntısına çok saçma hareketler yapılır bu tür evlerde. Anlayışla karşılamak lazım öğrencilik zordur
  • 10-09-2012, 22:01:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
  • 10-09-2012, 22:05:30
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yüzümdeki hiç bir kasta zerre kadar kıpırdama olmadı.
  • 11-09-2012, 00:44:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oksijen bende bu kafayı yapsa alkole verdiğim para ile helikopter alırdım bugune kadar
  • 11-09-2012, 00:47:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    1 dakika gülücem
  • 11-09-2012, 00:53:24
    #8
    KorkakHerif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 dakika gülücem
    1dk güleceğine 1 dk saygı duruşu yapın ölmüş bunlar. Ağlayanları yok
  • 11-09-2012, 00:55:46
    #9
    Bu ne yahu