• 04-09-2012, 12:18:06
    #1

  • 04-09-2012, 12:25:15
    #2
    Nasıl farkedek buğulamışlar.
  • 04-09-2012, 12:26:22
    #3
    Ben %2 lik kısımdayım ilk yazıyı okudum sonra resime baktım
  • 04-09-2012, 12:28:34
    #4
    diğeri ilgi alanımızda olmadığından olmasın sakın? %2 lik kesim sorunlu bence.
  • 04-09-2012, 12:30:01
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o %2 lik kısımın bazı şeylerden şüphe duyması lazım kanımca
  • 04-09-2012, 12:33:40
    #6
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğeri ilgi alanımızda olmadığından olmasın sakın? %2 lik kesim sorunlu bence.
    Aynen aynen
  • 04-09-2012, 12:35:06
    #7
    Canım portakal çekti.
  • 04-09-2012, 12:45:12
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canım portakal çekti.
    ahah

    neyse ki %98lik kısımdayım
  • 04-09-2012, 12:48:31
    #9
    Ben sanırım ikiz kuleleri gördüm