• 21-08-2012, 10:48:24
    #1
    İzlediğim diziden komik bi sahne :d


    http://www.youtube.com/watch?v=QtDQN-xDQR4


    Kaynak Detay: http://www.komikseyler.org/2012/08/2...t-terligi.html
  • 21-08-2012, 12:14:34
    #2
    modern küfürler
  • 21-08-2012, 14:38:12
    #3
    Bu diziyi izlemediğim için kendimle gurur duyuyorum.
  • 21-08-2012, 14:59:52
    #4
    Beyler siz buna mı gülüyorsunuz gerçekten?
  • 21-08-2012, 15:05:19
    #5
    berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu diziyi izlemediğim için kendimle gurur duyuyorum.
    çok şey kaçırıyorsunuz bence bir deneyin :d
  • 21-08-2012, 16:05:16
    #6
    Bu diziye alışamadım gerçekten.Komik te gelmiyor
  • 21-08-2012, 19:56:03
    #7
    NazimMertBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu diziye alışamadım gerçekten.Komik te gelmiyor
    tabi zevk meselesi biraz o bana karakterler baya komık gelıyor.
  • 21-08-2012, 21:05:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Abi ölümüne izliyorlar bende anlamıyorum acayip saçma geliyor.
  • 21-08-2012, 21:28:47
    #9
    uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi ölümüne izliyorlar bende anlamıyorum acayip saçma geliyor.
    bak saçmalama konusunda dizinin üstüne tanımam çok dogru :d hele bir "masal kahramanları" bölümü var ki sorma gitsin :d