Facebook'a borcum var :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook'a borcum var :)
3
●
265
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Facebook'a borcum var :)
28-10-2010, 11:11:54
#1
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
DH de bir konu gördüm az önce facebook'a borcum var ödemezsem ne olur şeklinde işte gelen yanıt
28-10-2010, 11:15:55
#2
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok iyi ya koptum
28-10-2010, 11:20:25
#3
nightclub
Valla zucker.
28-10-2010, 11:22:49
#4
tolgab
Üyeliği durduruldu
Cevap bombaymış ya
Aslında buraya da böyle bi kaç dengesiz transfer etsek,böyle abidik gubidik sorular sorsalar,bence biz de böyle cevaplar yapıştırırız yani
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler