http://www.timsah.com/Nuri-golunu-at...tu/qdTMT66XjjC
Podolski maç içinde Nuri ye parmaklarıyla 3-0 şeklinde hareket yapıyor.Nuri de 90. dakikada takımını 2-1 öne geçiren golü atınca podolski ye koşuyor.
Nuri'den Güzel Cevap
1
●134
- 16-10-2010, 16:54:34Nuri bu sene çok formda. Milli takımın da değişmez oyuncusu olması gerekir. Onu gerçek mevkisinde oynatmalıyız
Bu arada konu Bu sabah verildi.
https://www.r10.net/futbol/759201-nur...kiye-ders.html