• 16-08-2007, 22:44:27
    #1
    Link değişim yaptığım siteleri kontrol ediyordum fakat şuna denk geldim

  • 16-08-2007, 22:45:22
    #2
    yok yaa bilerek yapmıştır onu
  • 16-08-2007, 23:17:11
    #3
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yaa bilerek yapmıştır onu
    Güzelmiş bendemi kullansam napsam
  • 16-08-2007, 23:29:34
    #4
    turksev bu ya r10 eskilerinden. Msn de görürsem söylerim ne yapmış.
  • 16-08-2007, 23:55:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çok komik yaw
  • 17-08-2007, 00:02:49
    #6
    SistemNetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelmiş bendemi kullansam napsam
    benimde aklımdan geçmedi degil