• 18-09-2010, 17:27:55
    #10
    sinemada izlediydim bu filmi izlemeyenlere tavsiyem kaçırmayın derim recep ivedikden bence güzel
  • 18-09-2010, 17:36:33
    #11
    Recep ivedikten güzel , bu sene güzel çekememişler ivediği...
  • 18-09-2010, 17:42:22
    #12
    Evet! :d
  • 18-09-2010, 17:49:29
    #13
    evet. İzlemiştim bende Kanalizasyonu Türk yapımı komedilerden en iyileri arasında
  • 18-09-2010, 17:49:50
    #14
    çok güldüm yaw
  • 18-09-2010, 18:06:57
    #15
    Üyeliği durduruldu
    En son ben edicem

    Şimdi yapıcak halının ortasına

    muahahahah
  • 18-09-2010, 18:26:32
    #16
    AssentLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "İnsanoğlunun Kendi b*kuyla imtihanı."

    Slogana bak

    ehueh
  • 19-09-2010, 15:45:07
    #17
    Hehe iyimiş