• 06-09-2010, 22:36:20
    #1


    Geçen sezon yaşanan yanlış anons skandalından sonra Selçuk, emin olduktan sonra sevinmeye karar vermiş gibi görünüyor

    Not:Fenerbahçe'liyim bende,burası geyik bölümü
  • 06-09-2010, 23:34:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Süper yakalamışlar kareyi
  • 07-09-2010, 00:30:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başta semih var sanırım o ayakta
  • 07-09-2010, 02:14:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hehe bir bakiyor 2 dk sonra seviniyor galiba ..


    not:bende fenerbahceliyim ..
  • 07-09-2010, 15:16:11
    #5
    İyiymiş