• 22-08-2010, 02:31:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


  • 22-08-2010, 02:33:30
    #2
    Olurda gelirse Galatasaray kesin bu resimi kullanır..
  • 22-08-2010, 02:34:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kim yaptı bu resimi.
  • 22-08-2010, 02:37:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geyik bir resim için fazlasıyla güzel olmuş sanki Yapanın ellerine sağlık
  • 22-08-2010, 02:40:03
    #5
    Kim yaptı bilmiyorum ama msnden arkadaş gönderdi noluyoz dedim kaldım öyle Adamın adı herkesle anıldı bi bizle anılmamıştı. Hele bi tane daha var onu iyice yedim artık az daha konu açıyodum Koyarım birazdan onu da..
  • 22-08-2010, 02:41:47
    #6
    Bi'an terredütte kalıp acaba futbol bölümüne falan mı girdim dedim.Hatta,galatasaray.org'u kontrol edecektim.
  • 22-08-2010, 02:43:21
    #7
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi'an terredütte kalıp acaba futbol bölümüne falan mı girdim dedim.Hatta,galatasaray.org'u kontrol edecektim.
    Eden olmuştur
  • 22-08-2010, 02:48:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bizim başkanda zaten kulübün anahtarını verecek sonunda. Galatasaray da alabilmek için kupaları verirdi heralde robinhoya
  • 22-08-2010, 02:51:19
    #9
    qaKKos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eden olmuştur
    evet bence de olmuştur
    sadasdsa