• 22-08-2010, 15:57:56
    #19
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi'an terredütte kalıp acaba futbol bölümüne falan mı girdim dedim.Hatta,galatasaray.org'u kontrol edecektim.
    Ben ettim, ne yalan söyleyeyim.
  • 22-08-2010, 15:59:13
    #20
  • 22-08-2010, 16:02:41
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siz yine iyisiniz
    TheScorpion un girmediği site kalmadı Hani nerde hiçbi yerde yazmıyo haber diyo
  • 22-08-2010, 16:07:52
    #22
    O da bir şey mi?

  • 22-08-2010, 16:51:41
    #23
    @DoktorTR
    o da fena değilmiş
  • 25-08-2010, 00:00:51
    #24
    вυrαk / Sadece Web.:
    *Barış
    MT-SentineL:
    *evet hocam
    вυrαk / Sadece Web.:
    *resme bak.
    *: )
    MT-SentineL:
    *hadi be
    *yalan haber o
    * 
    * fotoğraf paylaşma etkinliğini durdurdunuz
    * 
    вυrαk / Sadece Web.:
    *yalan haber mi
    MT-SentineL:
    *beşiktaştan başkası alamaz
    вυrαk / Sadece Web.:
    *aldı olm galatasaray,
    *açıklama yapıldı az önce sitede,
    MT-SentineL:
    *robinhoyu
    вυrαk / Sadece Web.:
    *süpriz olarak kaldırıldı
    MT-SentineL:
    *yapmaya
    вυrαk / Sadece Web.:
    *yakalamış bizim elemanlar.
    MT-SentineL:
    *beşiktaş ne olduya
    вυrαk / Sadece Web.:
    *beşiktaş alamadı
    *ne düşünüyorsun transfer hakkında.
    MT-SentineL:
    *iyi tranfer ya
    *kac paradır
    *bayagı para o
    вυrαk / Sadece Web.:
    *18 milyon euroya almışlar
    MT-SentineL:
    *hıım
    *iyi miş
    *ulan bizim ib**ler uyuyor
    *yazık okadar habere
    вυrαk / Sadece Web.:
    *yani
    *Neyse barış,
    *bana doğru bir el salla bakayım :)
    MT-SentineL:
    *hocam birdaha ayzsana
    *son yazdığını
    вυrαk / Sadece Web.:
    *bana doğru bir el salla bakayım.
    *:)
    MT-SentineL:
    *nasıl yani
    *salladım
    *hayırdır
    *kamera şakasımı
    *yoksa
    *:DDDDDDDDDDD
    вυrαk / Sadece Web.:
    *:D
    *malesef evet
    MT-SentineL:
    *ne adamsın ya
    Furkan'ın istekleri sonucunda gerçekleştirilmiş bir diyalogdur.
  • 25-08-2010, 00:02:27
    #25
    Bursa'dan robinho haberi mi var?
  • 25-08-2010, 00:06:41
    #26
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da bir şey mi?

    Bu çok daha çarpıcı haber işte Sağda Sabri solda İbrahim üzülmez Man.Unitedı hayal edemiyorum
  • 25-08-2010, 00:07:53
    #27
    Üyeliği durduruldu
    korktum yemin ederim.