• 15-08-2010, 00:22:32
    #1
    Meğer biz yanlış oynuyormuşuz.

  • 15-08-2010, 00:24:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bunun gibi birçok resimdaha var cs mazide kaldı yavaş yavaş bitiriyor nerde eski cs ciler
  • 15-08-2010, 00:26:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Player adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun gibi birçok resimdaha var cs mazide kaldı yavaş yavaş bitiriyor nerde eski cs ciler
    Burada yaklaşık 5 yıldır oynamıyorum eskiden ne eserler yaratırdık.
  • 15-08-2010, 01:13:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada yaklaşık 5 yıldır oynamıyorum eskiden ne eserler yaratırdık.
    sahurdan sonra oynayalım uygunsa pm atta server veririm sana 1.6 ise tabi?
  • 15-08-2010, 01:14:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Player adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahurdan sonra oynayalım uygunsa pm atta server veririm sana 1.6 ise tabi?
    Çok uzun zaman oldu hocam burakalı bir çok şeyini unuttum tabikide oynayalım .
  • 15-08-2010, 03:51:31
    #6
    Yalancıyı dilenci
  • 15-08-2010, 03:58:55
    #7
    Player adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahurdan sonra oynayalım uygunsa pm atta server veririm sana 1.6 ise tabi?
    bende uzun zamandır oynamıyorum 3 yıl kadar ip alabilirim
  • 15-08-2010, 04:25:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uzun zaman oldu hocam burakalı bir çok şeyini unuttum tabikide oynayalım .
    iGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende uzun zamandır oynamıyorum 3 yıl kadar ip alabilirim
    maxidata nickli arkadaşın serveri varda 1 kere girdim 10 dk sonra ban yedim hile diye giremiyorum oraya artık
  • 15-08-2010, 04:28:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    vallahi ne yalan söyleyeyim içimde bir ukde kaldı şu cs yi nette oynayamadım. birisi gelipte tutmadı elimizden gel kardeşim ben sana yardımcı olayım burdan gircen burdan çıkcan daha sxe kurmayı beceremedim cs nasıl oynayayım değilmi ama ,buda benim feryadı isyanım.