• 14-08-2010, 16:36:56
    #10
    bende istiyommmmmmm
  • 14-08-2010, 17:17:40
    #11
    kesin kazalıdır
  • 14-08-2010, 23:50:58
    #12
    Adam Ankara'lı yav, olacak o kadar
  • 15-08-2010, 01:45:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    acaba bilgisayar masası yapabilirmiyiz
  • 15-08-2010, 01:47:57
    #14
    :d mükemmel ya
  • 15-08-2010, 01:52:13
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bencede pes .. ama süper olmuş
  • 15-08-2010, 01:55:26
    #16
    ınsan ister istemez gaz pedalı arar buna oturunca
  • 15-08-2010, 01:56:33
    #17
    xTyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam Ankara'lı yav, olacak o kadar
    buda güzeldi