• 13-08-2010, 19:00:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekmek reklamı ancak bu kadar güzel anlatılabilir hakkaten mükemmel olmuş.

    http://www.e-facebook.net/ekmek-rekl...labilirdi.html
  • 13-08-2010, 19:02:10
    #2
    Daha önce bir kaç kere verildi. Okadar güzel bir reklamki. Herkes Paylaşıyor.
  • 13-08-2010, 22:23:38
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kum sanatını çok seviyorum. Kum sanatından esinlenerek yapılmış.. Herkese bu sanatı tavsiye ederim..