• 06-08-2010, 14:23:58
    #1
    Windows'un ilk lansesi ve mavi ekran işte buyrun

    http://www.facebook.com/video/video....8999321&ref=mf
  • 06-08-2010, 15:46:50
    #2
    Adamlar nereden, nereye gelmiş. Teşekkürler.
  • 06-08-2010, 16:26:21
    #3
    Ayrıca tanıtımda mavi ekrandan önce müthiş donanım uyumluluğundan bahsediyorlar
    Hey gidi günler
  • 06-08-2010, 16:32:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güzel videoymuş.
    hemen araya sıkıştıralım; "linux alternatif değildir, linux gelecektir"
  • 06-08-2010, 16:35:49
    #5
    teşekkürler nerden nereye