Kötü tecrübe - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kötü tecrübe
15
●
340
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Kötü tecrübe
1
2
03-08-2010, 01:43:11
#1
myload
Ofiste fotokopi makinalarında sadece fotokopimi çekildiğini sanıyordunuz ?
O zaman bu videoya dikkat
http://www.izleizle.com/ilginc-bir-tecrube-izle.html
03-08-2010, 01:44:37
#2
LogoMogo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hay allahım yaa
parçalandı adamın bi yerleri
03-08-2010, 01:47:20
#3
myload
o ne pis bir düşünce ama ya
03-08-2010, 01:47:42
#4
SymbianTr
Haha neler var ya saol
03-08-2010, 01:51:15
#5
myload
rica ederim biraz tebessüm adına
03-08-2010, 01:56:23
#6
GelGit
Yahu adama acıyan yokta orta tarafına geldiğinde kırıldı cam kesin o ortadaki olay folloş olmuştur. Üstüne herifin malum yeri kevgire dönmüştür...
03-08-2010, 01:58:29
#7
HWD
Üyeliği durduruldu
acaba orasının çıktısını ne YAPACAKTI
03-08-2010, 02:00:07
#8
EuDownload
görmemiş fotokopi makinesi görmüş, tutmuş bir yerlerinin fotokopisini çekmeye kalkmış. ama içine bişeyler kaçmış.
03-08-2010, 02:02:10
#9
macomil
acımış olmalı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler