• 03-08-2010, 01:43:11
    #1


    Ofiste fotokopi makinalarında sadece fotokopimi çekildiğini sanıyordunuz ?

    O zaman bu videoya dikkat

    http://www.izleizle.com/ilginc-bir-tecrube-izle.html

  • 03-08-2010, 01:44:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hay allahım yaa parçalandı adamın bi yerleri
  • 03-08-2010, 01:47:20
    #3
    o ne pis bir düşünce ama ya
  • 03-08-2010, 01:47:42
    #4
    Haha neler var ya saol
  • 03-08-2010, 01:51:15
    #5
    rica ederim biraz tebessüm adına
  • 03-08-2010, 01:56:23
    #6
    Yahu adama acıyan yokta orta tarafına geldiğinde kırıldı cam kesin o ortadaki olay folloş olmuştur. Üstüne herifin malum yeri kevgire dönmüştür...
  • 03-08-2010, 01:58:29
    #7
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    acaba orasının çıktısını ne YAPACAKTI
  • 03-08-2010, 02:00:07
    #8
    görmemiş fotokopi makinesi görmüş, tutmuş bir yerlerinin fotokopisini çekmeye kalkmış. ama içine bişeyler kaçmış.
  • 03-08-2010, 02:02:10
    #9
    acımış olmalı