Facebook linkini yedi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook linkini yedi
10
●
272
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Facebook linkini yedi
1
2
31-07-2010, 20:02:01
#10
EscapeLord
Kim tıklarsa tıklasın kendi profiline gider, sihirbaz link...
31-07-2010, 20:04:15
#11
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
MaxidaTa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dalga geçmede düzgün cevap ver.O kadar salak değiliz.
Kardeş Geyik ya ne olacak
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler