• 22-07-2010, 05:36:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.





  • 22-07-2010, 05:39:39
    #2
    5. resim için - rep vermemiz gerek sana :@
  • 22-07-2010, 05:57:13
    #3
    Üyeliği durduruldu


    Ağzı açık kalmış



    Telefonla görüşmesi bitince telefonu çöpe atacak gibi duruyor
  • 22-07-2010, 05:59:40
    #4
    O 5'te gözüken kara kütlesi neyse : )
  • 22-07-2010, 06:41:39
    #5
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5. resim için - rep vermemiz gerek sana :@
    5. resimde sorun ne onu anlamadım?