• 19-07-2010, 12:55:12
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Dün Gece Bir Sivri Sineği Sıkıştırdım Köşeye Ama Vuramadım Benim Kanımı Taşıyordu Artık.. Baba Dedi,Sarıldım Ağladım
  • 19-07-2010, 12:59:18
    #2
    verildi..
  • 19-07-2010, 13:03:44
    #3
    Ek olarak o resimdeki sivrisinek değil
  • 19-07-2010, 13:04:05
    #4
    Verildi.Hatta o konudan - rrep bile vermişlerdi
  • 19-07-2010, 13:04:59
    #5
    Bu bildiğimiz kara sinek

    Espiri sineğe sivri sinek demekte yatıyorsa bu mesajımı görmezlikten geliniz
  • 19-07-2010, 13:06:29
    #6
    ayrıca o resimdeki KARA sinek
  • 19-07-2010, 14:09:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    seri şekilde üst üste 6 tane öldürdüm kamp kurmuşlar evime pilot bölge seçmişler
  • 19-07-2010, 17:24:55
    #8
    NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seri şekilde üst üste 6 tane öldürdüm kamp kurmuşlar evime pilot bölge seçmişler
    ama yanlış kayaya çatmışlar