Sivrisinek :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sivrisinek :D
7
●
206
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Sivrisinek :D
19-07-2010, 12:55:12
#1
milworm
Üyeliği durduruldu
Dün Gece Bir Sivri Sineği Sıkıştırdım Köşeye Ama Vuramadım Benim Kanımı Taşıyordu Artık.. Baba Dedi,Sarıldım Ağladım
19-07-2010, 12:59:18
#2
hayaletimsi
verildi..
19-07-2010, 13:03:44
#3
ErsaT
Ek olarak o resimdeki sivrisinek değil
19-07-2010, 13:04:05
#4
SaNSaRaLv0
Verildi.Hatta o konudan - rrep bile vermişlerdi
19-07-2010, 13:04:59
#5
catlakcocuk
Bu bildiğimiz kara sinek
Espiri sineğe sivri sinek demekte yatıyorsa bu mesajımı görmezlikten geliniz
19-07-2010, 13:06:29
#6
Askitom
ayrıca o resimdeki
KARA sinek
19-07-2010, 14:09:33
#7
NesilNet
Üyeliği durduruldu
seri şekilde üst üste 6 tane öldürdüm kamp kurmuşlar evime pilot bölge seçmişler
19-07-2010, 17:24:55
#8
OLCAYTO85
NesilNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
seri şekilde üst üste 6 tane öldürdüm kamp kurmuşlar evime pilot bölge seçmişler
ama yanlış kayaya çatmışlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler