Efes anıtı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Efes anıtı
6
●
149
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Efes anıtı
21-07-2007, 19:09:03
#1
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
eski resimleri kurcalarken buldum üniversitenin geçen seneki şenliğinden kalma. seneye 5 metrelik bir kule anıt yapmayı planlıyoruz
not soldaki benim :P
21-07-2007, 19:15:48
#2
babyboy
hehe guselmiş hepsini 2 niz içmediniz herhalde
21-07-2007, 19:20:31
#3
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
bıraksalar içerimde sonra yaşar mıyım onu bilmiyorum işte
21-07-2007, 22:10:38
#4
hostmernet
Üyeliği durduruldu
araya şaraplarda karışmış... ama resim bi harika
21-07-2007, 22:26:17
#5
Fatih33
Üyeliği durduruldu
ehehehe güzeldi
bu arada içkide harbi kapışırım yani
21-07-2007, 22:47:44
#6
Fibonacci
Şaraplar işi bozmuş.
21-07-2007, 23:00:39
#7
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
2 bira yan yana koyuncada bozuluodu olsun efes zamanıda şarap yapmış onları andık :P
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler