• 21-07-2007, 19:09:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    eski resimleri kurcalarken buldum üniversitenin geçen seneki şenliğinden kalma. seneye 5 metrelik bir kule anıt yapmayı planlıyoruz

    not soldaki benim :P
  • 21-07-2007, 19:15:48
    #2
    hehe guselmiş hepsini 2 niz içmediniz herhalde
  • 21-07-2007, 19:20:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bıraksalar içerimde sonra yaşar mıyım onu bilmiyorum işte
  • 21-07-2007, 22:10:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    araya şaraplarda karışmış... ama resim bi harika
  • 21-07-2007, 22:26:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ehehehe güzeldi bu arada içkide harbi kapışırım yani
  • 21-07-2007, 22:47:44
    #6
    Şaraplar işi bozmuş.
  • 21-07-2007, 23:00:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    2 bira yan yana koyuncada bozuluodu olsun efes zamanıda şarap yapmış onları andık :P