msnde yanlış anlaşılma :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
msnde yanlış anlaşılma :D
18
●
589
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
msnde yanlış anlaşılma :D
1
2
3
08-07-2010, 23:29:46
#1
FreeZe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
08-07-2010, 23:31:55
#2
iGuney
laf iyi gitmiş
aynı espriyi arkadaş farklı şekilde yerel radyoda yapmıştı
08-07-2010, 23:34:17
#3
Psik0
Üyeliği durduruldu
Bobiler.Örg
08-07-2010, 23:36:13
#4
VegaS
Yeteri kadar yanlış anlaşılmış
08-07-2010, 23:36:58
#5
KursunAsker
hahahhaha
süper ya
08-07-2010, 23:40:47
#6
_SecreT_
hahahaha süper
08-07-2010, 23:42:40
#7
AhmetPolat
tam kopmalık
08-07-2010, 23:45:44
#8
suleymanuslu
Üyeliği durduruldu
yanlis anlamayi anlamadim xd
09-07-2010, 00:08:48
#9
BMY
hahaha manyak
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler