• 07-07-2010, 22:50:51
    #1




    Düzeltme: Mardin / Kızıltepe
  • 07-07-2010, 22:57:53
    #2
    Neresi burası ya
  • 07-07-2010, 23:03:05
    #3
    gülüyoruz ama çok kötü birşey haram diycem ama,dinini bilse zaten yapmaz.allaha havale ediyorum.ve bilinçli olalım çevrenizde varsa şikayet edin arkadaşlar gördüyseniz bliyorsanız ve etmezseniz sizde suça göz yummuş olursunuz bu ülke bunlar yüzünden gelişmiyor kim kime ne kazık atsam kardır derdinde yazık
  • 07-07-2010, 23:04:15
    #4
    camiye mi ithafen yazdırmış bunu tövbe tövbe...
  • 07-07-2010, 23:05:40
    #5
    anca böyle
  • 08-07-2010, 00:05:07
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kacakların önüne gecebilmek için adamlar ne yapsın.
  • 08-07-2010, 00:06:29
    #7
    Doğuda askerlik yapanlar anlatıyor koca köy kaçak kullanıyormuş bazı yerlerde Üstelik çift klimadan aşağı ev yokmuş
  • 08-07-2010, 01:18:59
    #8
    olacak o kadar bi bölümünde süper işlemişti bu konuyu


    http://dai.ly/9MCood
  • 08-07-2010, 01:25:16
    #9
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğuda askerlik yapanlar anlatıyor koca köy kaçak kullanıyormuş bazı yerlerde Üstelik çift klimadan aşağı ev yokmuş

    yol yok klima var öylemi çok patates soymuş onlar.