gülüyoruz ama çok kötü birşey haram diycem ama,dinini bilse zaten yapmaz.allaha havale ediyorum.ve bilinçli olalım çevrenizde varsa şikayet edin arkadaşlar gördüyseniz bliyorsanız ve etmezseniz sizde suça göz yummuş olursunuz bu ülke bunlar yüzünden gelişmiyor kim kime ne kazık atsam kardır derdinde yazık