Webmasterin Kötü Hali - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Webmasterin Kötü Hali
11
●
330
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Webmasterin Kötü Hali
1
2
17-07-2007, 20:18:22
#1
Nomad
işte Tipik Webmaster
Rep + rep +rep +rep
17-07-2007, 20:21:07
#2
Sava$
Spaydırmeni de kendinize benzettiniz ya helal olsun
17-07-2007, 20:27:05
#3
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
bu resim aylardır var forumtrdeki grafikçi bir arkadaşım yapmıştı
wm ile alaksını çözemedim
17-07-2007, 20:28:57
#4
Nomad
CYNERAY ince Gör
17-07-2007, 21:36:14
#5
R@mses
KaçKere Verildiğini Sayana rep Vericem
17-07-2007, 21:40:53
#6
Dignified
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
harika ama
17-07-2007, 23:37:10
#7
izmirli_
abi ben wm ile alakasından çok bir ayyaş ile alakası olduğunu düşünüyorum
18-07-2007, 14:53:08
#8
bello
Üyeliği durduruldu
abi bence var adam google adsense de ban yemiş ay sonun nasıl getiricem derken kendini rakıya vurmuş
18-07-2007, 16:29:16
#9
D_A_X
Misafir
adam örümcek arkadaş bunu ön plana çıkarmanızı istiyor sanırım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler