• 04-07-2010, 02:34:28
    #1
  • 04-07-2010, 02:37:16
    #2
    oldukça güzel olmuş...
  • 04-07-2010, 02:40:28
    #3
    bu tarz şeyler bizdede yapılabilir aslında
  • 04-07-2010, 02:41:35
    #4
    japonlar galiba (:
  • 04-07-2010, 02:41:43
    #5
    telefon çin malı
    çin malı reklam.
  • 04-07-2010, 02:41:51
    #6
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    kaldımı bu telefon piyasada sabri abi
  • 04-07-2010, 02:53:55
    #7
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaldımı bu telefon piyasada sabri abi
    bende duruyo bi tane arabaya koydum kışın karlı havalarda takoz niyetine
  • 04-07-2010, 02:55:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    çok süper olmuş ya
  • 04-07-2010, 04:01:05
    #9
    Meta ADS Hizmetleri
    Nokia değilmi bu, benim ilk telefonlarımdan.