Atm'ye Reklam Almışlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Atm'ye Reklam Almışlar
12
●
380
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Atm'ye Reklam Almışlar
1
2
04-07-2010, 02:34:28
#1
Sabri
04-07-2010, 02:37:16
#2
siirvehikaye
oldukça güzel olmuş...
04-07-2010, 02:40:28
#3
Sabri
bu tarz şeyler bizdede yapılabilir aslında
04-07-2010, 02:41:35
#4
MuGi
japonlar galiba (:
04-07-2010, 02:41:43
#5
Abraxas
telefon çin malı
çin malı reklam.
04-07-2010, 02:41:51
#6
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
kaldımı bu telefon piyasada sabri abi
04-07-2010, 02:53:55
#7
Sabri
Hagiwhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kaldımı bu telefon piyasada sabri abi
bende duruyo bi tane arabaya koydum kışın karlı havalarda takoz niyetine
04-07-2010, 02:55:33
#8
exlampe
Üyeliği durduruldu
çok süper olmuş ya
04-07-2010, 04:01:05
#9
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Nokia değilmi bu, benim ilk telefonlarımdan.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler