• 02-07-2010, 12:42:30
    #1
    Telsim'den bıkmış bir adamın mektubu. : )

  • 02-07-2010, 12:46:03
    #2
    yarıldım..
  • 02-07-2010, 12:51:13
    #3
    belli fake ama araya fenerbahçeyi niye sokuşturmuşlarki
  • 02-07-2010, 14:38:18
    #4
    Çekemeyenler işte.
  • 02-07-2010, 18:03:57
    #5
    Konu FenerBahçe değilki hemen o tarafa çekiyosunuz konuyu.
  • 02-07-2010, 18:07:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hay Allah'ım ya
  • 02-07-2010, 21:40:44
    #7
    %101 Feyk