• 02-07-2010, 00:13:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



    Kazandıgı parayla araba alan webmaster
  • 02-07-2010, 13:24:41
    #2
    Rüyasındaki garajımı acaba
  • 02-07-2010, 13:25:41
    #3
    Bir webmasterın evi varmı ki garajı olsun garajı varmı ki arabaları olsun
  • 02-07-2010, 13:30:40
    #4
    bu webmasterın alışveriş merkezide var galiba garaj öyle bi izlenim veriyor
  • 02-07-2010, 13:48:18
    #5
    Meta ADS Hizmetleri
    Bizim evin garajına araba sığmıyor, arabadan başka herşey var
  • 02-07-2010, 13:56:06
    #6
    Üyeliği durduruldu


  • 02-07-2010, 13:58:52
    #7
    Araba Alınca Koycak Yer Buluruz...
  • 02-07-2010, 18:54:37
    #8
    moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba Alınca Koycak Yer Buluruz...
    Olmadı kaldırıma park ederiz.
  • 02-07-2010, 19:00:49
    #9
    hehe nerde böyle garajımız olsun :d