Spiker: 62. dakikada meksikanın 3 oyuncu hakkını kullanmasına ne diyosunuz?
Ö.Ü: Evet...
Spiker: Maç 2-0 bitti, ne diyorsunuz sayın Üründül?
Ö.Ü: Iııı...
...
Ö.Ü: Kazanmaları için gol atmaları lazım
Ö.Ü: Defans ve orta saha blokları arasındaki mesafe 30 km
Ö.Ü: Çok enteresan bi maç oluyooo...
Ö.Ü: İki takımda gol atamazsa berabere biter..
Ö.Ü: Eğer kaçırmasaydı, goldü!
Spiker: Sayın Üründül, hakem bugün iyi maç çıkarıyor değil mi?
Ö.Ü: Çoook..
Hakem A.B.D & Cezayir maçının ilk yarısını bitiren düdüğü çalıyor.
Ö.Ü: Evet hakem de maçı bitirdi..
Arjantin&Meksika maçında, ofsayt olan ilk gol sonrası;
Ö.Ü: Ama bu çok açık ofsayıt, hakemlerin bunu görmesi lazım artık..
-sizce david villa barcelona'da başarılı olur mu?
Ö.Ü. : -olur... çünkü futbolu bilen bir forvet.
Spiker: Hocam Donovan Amerika takımının yükselen değeri, onun hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ömer Ü: ....iyi futbolcu.
-Agüero beğendiniz mi sayın Üründül
-Aguera yetenekli futbolcudur
Almanya-Gana maçında Ömer Üründül ''Annan da orta sahada çok başarılı''
İtalya Slovakya maçında: BEN DEMİŞTİM MAÇ YÜKSEK TEMPOLU GEÇCEK HATIRLASAN MAÇIN BAŞINDA SON 20 DK Yİ ÖZELLİKLE BELİRTMİŞTİM.
Gol sevinci: ooohleeeeeeyyyyy .... şahane bi gol
Futbol enterasan
Bak şimdi ahmet hassanın çok ince bi hareketi var şurda, alttan geçiriyor.
Spiker: Sayın üründül pozisyonu nasıl değerlendiriyorsunuz?
Ö.Ü: ......
Spiker: Evet şimdi top defoede pasını gerard'a veriyor...
-Kaleci olmasa gol olacaktı çok enteresan..
Ö.Ü:Gol atan kazanır futbol ilginç bir oyun...
Ömer Üründül Replikleri
8
●344
- 01-07-2010, 14:50:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.''Ö.Ü: İki takımda gol atamazsa berabere biter.. ''
- 01-07-2010, 17:32:23ömer üründül ün her yorumu komedi ztn.
Feyyaz Uçarın bir yorumu vardı o en güzeliydi.
Takımı tam hatırlamıyorum Güney kore olabilir. Maçın spikeri bu oyuncunun babasının Asya da efsane olduğunu söyledi. Ardından bu eleman kaleye şut çekti ve top farklı şekilde out a çıkınca Feyyaz Uçar "Bu annesine çekmiş" demişti