• 01-07-2010, 14:43:25
    #1
    Spiker: 62. dakikada meksikanın 3 oyuncu hakkını kullanmasına ne diyosunuz?
    Ö.Ü: Evet...

    Spiker: Maç 2-0 bitti, ne diyorsunuz sayın Üründül?
    Ö.Ü: Iııı...
    ...
    Ö.Ü: Kazanmaları için gol atmaları lazım

    Ö.Ü: Defans ve orta saha blokları arasındaki mesafe 30 km

    Ö.Ü: Çok enteresan bi maç oluyooo...

    Ö.Ü: İki takımda gol atamazsa berabere biter..

    Ö.Ü: Eğer kaçırmasaydı, goldü!

    Spiker: Sayın Üründül, hakem bugün iyi maç çıkarıyor değil mi?
    Ö.Ü: Çoook..

    Hakem A.B.D & Cezayir maçının ilk yarısını bitiren düdüğü çalıyor.
    Ö.Ü: Evet hakem de maçı bitirdi..

    Arjantin&Meksika maçında, ofsayt olan ilk gol sonrası;
    Ö.Ü: Ama bu çok açık ofsayıt, hakemlerin bunu görmesi lazım artık..


    -sizce david villa barcelona'da başarılı olur mu?

    Ö.Ü. : -olur... çünkü futbolu bilen bir forvet.

    Spiker: Hocam Donovan Amerika takımının yükselen değeri, onun hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Ömer Ü: ....iyi futbolcu.

    -Agüero beğendiniz mi sayın Üründül
    -Aguera yetenekli futbolcudur

    Almanya-Gana maçında Ömer Üründül ''Annan da orta sahada çok başarılı''

    İtalya Slovakya maçında: BEN DEMİŞTİM MAÇ YÜKSEK TEMPOLU GEÇCEK HATIRLASAN MAÇIN BAŞINDA SON 20 DK Yİ ÖZELLİKLE BELİRTMİŞTİM.

    Gol sevinci: ooohleeeeeeyyyyy .... şahane bi gol

    Futbol enterasan

    Bak şimdi ahmet hassanın çok ince bi hareketi var şurda, alttan geçiriyor.

    Spiker: Sayın üründül pozisyonu nasıl değerlendiriyorsunuz?

    Ö.Ü: ......

    Spiker: Evet şimdi top defoede pasını gerard'a veriyor...

    -Kaleci olmasa gol olacaktı çok enteresan..

    Ö.Ü:Gol atan kazanır futbol ilginç bir oyun...
  • 01-07-2010, 14:50:05
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ''Ö.Ü: İki takımda gol atamazsa berabere biter.. ''
  • 01-07-2010, 17:16:07
    #3
  • 01-07-2010, 17:18:59
    #4
    Portekiz gol atarsa 1-0 öne geçecek enteresan
  • 01-07-2010, 17:32:23
    #5
    ömer üründül ün her yorumu komedi ztn.

    Feyyaz Uçarın bir yorumu vardı o en güzeliydi.
    Takımı tam hatırlamıyorum Güney kore olabilir. Maçın spikeri bu oyuncunun babasının Asya da efsane olduğunu söyledi. Ardından bu eleman kaleye şut çekti ve top farklı şekilde out a çıkınca Feyyaz Uçar "Bu annesine çekmiş" demişti
  • 01-07-2010, 21:05:34
    #6
    Defans ve orta saha blokları arasındaki mesafe 30 km
  • 01-07-2010, 21:09:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ömer dedemiz hep böyle ama ben seviyorum kendisini
  • 01-07-2010, 21:23:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ömer Üründül ün şu uzatışlarına hastayım.

    Biri soru soruyor : Şu oyuncu çok güzel oynuyor diye ?
    Ömer Üründül cevap veriyor : "Çoookkkkk" diye
  • 01-07-2010, 21:25:01
    #9
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alıntı
    Ö.Ü: Kazanmaları için gol atmaları lazım
    Hehe