• 24-06-2010, 18:49:44
    #1
    Buradan basketçi apaçileri görebilirsiniz.
  • 24-06-2010, 19:05:25
    #2
    su zamana kadar apachi mapachi yoktu bide bu cıktı özenti yaratmaya calışıyolar sanırım
  • 24-06-2010, 19:09:04
    #3
    bende NBA da oynasaydım böyle dans ederdım :P
  • 24-06-2010, 19:55:26
    #4
    Shaq Bu adamın yapmadığı birşey kalmadı Lebron ve Shaq güzeldi Ama Howard için söyleyemeyeceğim
  • 24-06-2010, 19:56:15
    #5
    " Herkesin içinde bir mysq vardır "
  • 24-06-2010, 19:59:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    shaq ve cobe mi oynuyor bizimkiler burada oynasa apaci oluyor