Mükemmel bir düet..
23
●421
- 21-06-2010, 02:25:10Olurda bu kadar olmaz

Bazı insanlar vardır saftirik diye tabir ettiğimiz
Ama hiçmi uyaranı vs. yok yav
Müzik alakasız adamlar alakasız
Sorsan Arabesk Rap-Rock yapıyor adamlar.
Benim yaptığım müzik ne o zaman
- 21-06-2010, 02:31:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 21-06-2010, 02:33:24Konuyu açan arkdaşları mahkemeye vercem yarınkorcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Geleceğin ünlü grubunun solisti olmaya adaydım
Artık müziği bırakıyorum
Sırf bu arkadaşlar yüzünden
- 21-06-2010, 02:36:33hayat yasamaya deger yinede cicekler bocukler annesinden yeni dogmus olan sipa henuz demlenmemis cayin kokusu hacklenmeyi bekleyen 10larca site..grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

