Facebook klasiği :D :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook klasiği :D :D
18
●
485
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Facebook klasiği :D :D
1
2
3
17-06-2010, 10:51:32
#1
Askitom
1. Resme öldüm ya
17-06-2010, 10:53:19
#2
iGuney
face'in yeni saçmalığıda güzel yorumlarıda beğeniyoruz artık :S
17-06-2010, 11:00:57
#3
Syntax
Son resim komedi
''Adam öldü gerizekalı''
17-06-2010, 11:13:09
#4
icemansahin
En alttaki bomba
17-06-2010, 11:21:10
#5
fatihbaz
ilk resimdeki durumla günde en az 10 kez karşılaşıyorum.nereye baksam bu ve buna benzer saçmalıklar var,bide sonunda facebook onaylıdır % 100 çalışıyor yazısını görünce komigime gidiyor
17-06-2010, 11:21:24
#6
_AhMeT_
komedi ya ilk ve sonuncu bomba
17-06-2010, 15:03:51
#7
Justian0
süpermiş
+++
17-06-2010, 17:00:01
#8
aYpbW
gerçekten 1. resim kopardı yani
17-06-2010, 17:01:40
#9
Aglamaz
1. resme ve son resme öldüm bittim
Adam öldü diyor
=))
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler