• 17-06-2010, 10:51:32
    #1















    1. Resme öldüm ya
  • 17-06-2010, 10:53:19
    #2

    face'in yeni saçmalığıda güzel yorumlarıda beğeniyoruz artık :S
  • 17-06-2010, 11:00:57
    #3
    Son resim komedi

    ''Adam öldü gerizekalı''
  • 17-06-2010, 11:13:09
    #4
    En alttaki bomba
  • 17-06-2010, 11:21:10
    #5
    ilk resimdeki durumla günde en az 10 kez karşılaşıyorum.nereye baksam bu ve buna benzer saçmalıklar var,bide sonunda facebook onaylıdır % 100 çalışıyor yazısını görünce komigime gidiyor
  • 17-06-2010, 11:21:24
    #6
    komedi ya ilk ve sonuncu bomba
  • 17-06-2010, 15:03:51
    #7
    süpermiş +++
  • 17-06-2010, 17:00:01
    #8
    gerçekten 1. resim kopardı yani
  • 17-06-2010, 17:01:40
    #9
    1. resme ve son resme öldüm bittim

    Adam öldü diyor =))