• 10-06-2010, 23:22:41
    #10
    -Kapıyı aç
    -Babam cezaevinde benim
    Buraya bitiyorum
  • 10-06-2010, 23:23:35
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mütiş gercekten.
  • 10-06-2010, 23:29:01
    #12
    içerdeki arkadaşlar ne içmişki?
  • 11-06-2010, 00:38:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    30 görüntülenme oldu ve yorum gelmedi, şaşırdım meğerse hala bilmeyenler varmış

    Video'yu koyan arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 11-06-2010, 12:55:50
    #14
    Çok güldüm ya ilahi bobiler Teşekkürler.