Çıkış Solda , Exit Sağda :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çıkış Solda , Exit Sağda :D
2
●
113
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Çıkış Solda , Exit Sağda :D
08-06-2010, 14:27:49
#1
MuGi
Enteresan bi resim gene memleketten (: facebookda gormustum bi aralar
buyuk hali
08-06-2010, 14:31:51
#2
Sedat Tekin
Exit yazan yer israil askerlerine ve hükümetine ait, orası cehenneme gidiyor
Çıkış yazan yer müslümanlara ait, orası cennete gidiyor
08-06-2010, 14:32:50
#3
Arcade
Bence çıkış yazan yer TaşDevrine gidiyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler