• 02-06-2010, 01:24:18
    #10
    Emopaçi
  • 02-06-2010, 01:29:10
    #11
    Hani bir laf vardır şey edip edip çoğaltmak diye Bunları şey edip edip öldüreceksin abi
  • 02-06-2010, 09:50:55
    #12
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani bir laf vardır şey edip edip çoğaltmak diye Bunları şey edip edip öldüreceksin abi
    hahh +1
  • 02-06-2010, 09:54:48
    #13
    insanlık dışına çıkıp, dünyada gerizekalı bir nesil yaratmaya çalışan hangi delikten ne zaman ve nasıl oluşarak çıktığı belli olmayan, akım adının "emo" olarak geçtiği neyi cibiliyeti belirsiz cisimler topluluğu.
  • 02-06-2010, 11:33:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ben fakee değilim bana fake diyen arkadaşlara...