yu andırsitent beybi :| - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yu andırsitent beybi :|
13
●
479
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
yu andırsitent beybi :|
1
2
02-06-2010, 01:24:18
#10
F.Gungor
Emopaçi
02-06-2010, 01:29:10
#11
anarschi
Hani bir laf vardır şey edip edip çoğaltmak diye
Bunları şey edip edip öldüreceksin abi
02-06-2010, 09:50:55
#12
OLCAYTO85
anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hani bir laf vardır şey edip edip çoğaltmak diye
Bunları şey edip edip öldüreceksin abi
hahh
+1
02-06-2010, 09:54:48
#13
dynasty
insanlık dışına çıkıp, dünyada gerizekalı bir nesil yaratmaya çalışan hangi delikten ne zaman ve nasıl oluşarak çıktığı belli olmayan, akım adının "emo" olarak geçtiği neyi cibiliyeti belirsiz cisimler topluluğu.
02-06-2010, 11:33:56
#14
joKer06
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar ben fakee değilim bana fake diyen arkadaşlara...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler