• 10-05-2010, 22:41:21
    #2
    Kampanya falan var heralde. İçen içene.
  • 10-05-2010, 22:43:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1 alana 5 bedava kampanyasi var galiba
  • 12-05-2010, 22:34:12
    #4
    İnsanlik Olmus...
  • 12-05-2010, 22:36:28
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşte gençlik böyle zehirleniyor ordaki kadın mı canavar mı ne idüğü belli olmayan bir cisim de çocuklara kolonya uzatıyor
  • 12-05-2010, 22:36:46
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kötü birşey yapıyorlarmış gibi namaz kılan çocukların haberini yapan medya neden böyle kötü alışkanlıkları engellemeye yönelik birşeyler yapmıyor anlamıyorum!
  • 12-05-2010, 22:37:31
    #7
    Sonuna kadar haklısınız hocam +rep
  • 12-05-2010, 22:39:50
    #8
    İkramda eksik yok, kolanya bile sunmuşlar.
    Aradan geçen 11 seneden sonra bu veletler şimdi ne haldedir Allah bilir.
  • 12-05-2010, 22:47:56
    #9
    Kürt toplumları bayramlarda çocukların sigara içmelerine birşey demiyorlar ogün serbest oluyor buda bir sünnet dügünü sanırım bunun için izinleri var sigara içmelerine ancak kötü bir davranış bunlara izin verilmesi