• 03-05-2010, 19:16:15
    #1
    bunlar manyakmı yoksa amator kamera sakası ayagında mılletın sabır sınırıımı zorluyolar

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=218835434840
  • 04-05-2010, 13:32:56
    #2
    en sondakı süperdi
  • 04-05-2010, 13:36:53
    #3
    bu gülenler var ya, sokak ortasında gelip size bir Osmanlı tokatı patlatsam kahkahadan öleceksiniz sanırım... böyle şakalar yapılabilir fakat %90'ı millete rahatsızlık veriyor buda bildiğin suç.
  • 04-05-2010, 13:39:11
    #4
    Çok ilginç

    Nereye gidiyor Dünya .
  • 04-05-2010, 13:52:11
    #5
    Çok küfür yediler benden
    Ama en sonraki güzelmiş.
  • 04-05-2010, 13:59:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aynı Şakaları Gelip Bide Türkiye'de Yapsınlarda Göreyim. Pompalıyla Mı Kovalanıyolar 14'lüyle Mi
  • 04-05-2010, 14:38:00
    #7
    adamın biri çıkacak iyi bi dövecek ondan sonra akıllanacaklar Samsun'da olduğu gibi.
  • 04-05-2010, 17:01:52
    #8
    gazeteyi yakma fikir güzelmiş ama böyle şakalardan nefret ederim. şaka zaten samimi olduğun kişiye yapılır. tanımadğın bir kişiye böyle şakalar yapabiliorsan kafanda var demektir.
  • 04-05-2010, 17:07:17
    #9
    Kurumsal PLUS
    Bunları yapan insan normal değil ki.. Bi güzel döverler bunu.. Yani eninde sonunda biri yakalar komaya sokar.