• 01-05-2010, 23:42:45
    #10
    Gmail kullanın hotmail ile arasında olan farkı görün hotmailin nasıl bir spam politikası var anlamak mümkün değil.
  • 01-05-2010, 23:43:08
    #11
    Bana hergün geliyor sil sil bitmiyor. avuçla beni ye beni bilmem ne
  • 02-05-2010, 00:17:46
    #12
    Benim mail adreslerimede geliyor sürekli nereden buluyorlarsa. Ben engellemekten bıktım onlar yollamaktan bıkmıyor.
  • 02-05-2010, 00:23:23
    #13
    18 yaşından ufak kardeşlerimize böyle mailler atıyorlar psikolojilerini bozuyorlar :P
  • 02-05-2010, 00:24:20
    #14
    filtrede etki etmiyor bitmedi bunlar yaa
  • 02-05-2010, 00:28:51
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    trebuchet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da cok geliyorlar. Nasil filtre yapiliyor bunlara acaba ?
    Seçenekler - Diğer Seçenekler - Güvenli ve engellenen gönderenler - Engellenen Gönderenler kısmından

    Engellenen e-posta adresi veya etki alanı:

    kutucuğuna @maildorna.com ekleyin böylece o adresten gelen mailler karalisteye alınmış.
  • 02-05-2010, 00:29:33
    #16
    bide bana bak

  • 02-05-2010, 00:33:21
    #17
    sadece şifrelerimi sakladığım r10 dan 1-2 üyenin olduğu mail adresimde önemsiz kutusuna avuçla beni ve Vp Burada diye banada mail gelmiş
  • 02-05-2010, 01:13:33
    #18
    Bana da geldi , radmin maillist satışına mı başlamış