• 30-04-2010, 09:20:01
    #1
    İzlerken harbiden çok güldüm iyi yetenek var
    http://www.facebook.com/video/video.php?v=391503618874
  • 30-04-2010, 09:31:40
    #2
    Harbiden tam bir fırlamaymış helal olsun çocuga o yaşta o zeka
  • 30-04-2010, 09:33:46
    #3
    Benim face de paylaştım bizim arkadaşın biri altına yorum yaptı ona çok güldüm.Yazık ya çocukların okulunu ne hale getirmişler sizde çocukla dalga geçiyorsunuz diye Temiz 10 dakka güldüm bu yoruma [Yorumu yapan arkadaş biraz cemaatcidir uyanmamış konuya