Benim face de paylaştım bizim arkadaşın biri altına yorum yaptı ona çok güldüm.Yazık ya çocukların okulunu ne hale getirmişler sizde çocukla dalga geçiyorsunuz diye Temiz 10 dakka güldüm bu yoruma [Yorumu yapan arkadaş biraz cemaatcidir uyanmamış konuya