• 29-04-2010, 20:42:27
    #1
  • 29-04-2010, 20:44:16
    #2
    çok iyi yaa...

    halen gülüyorum....
  • 29-04-2010, 21:01:50
    #3
    cmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi yaa...

    halen gülüyorum....
    Ne zaman başladın gülmeye.