• 21-04-2010, 18:40:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Önce Google, sonra ateş.
  • 21-04-2010, 18:51:22
    #2
    ahaha ) Çok güzel.
  • 22-04-2010, 15:40:54
    #3
    harbi süpermiş çay veya kola kupasını da unutmamış
  • 22-04-2010, 15:43:43
    #4
    Güzeldi doğrusu
  • 22-04-2010, 15:49:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    )) güzeldi
  • 22-04-2010, 15:50:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    iyiymiş bu
  • 22-04-2010, 17:32:53
    #7
    t0t0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbi süpermiş çay veya kola kupasını da unutmamış
    Hoperlörü unutmuş ama...
  • 22-04-2010, 18:13:48
    #8
    güzelmiş