• 21-04-2010, 02:02:04
    #1
    Şikayetim var. Profillerde geziyorlar

  • 21-04-2010, 02:26:01
    #2
    rokito yaparda, sebastiyandan beklemezdim. yönetim rokitonun yanına birini bulana kadar, rokito bandwidthin anasini ağlatcak :P
  • 21-04-2010, 02:27:01
    #3
    sidikli ayşa
  • 21-04-2010, 02:29:20
    #4
    Göz var nizam var. İkisi birden
    Papar10'a yakalandılar
  • 21-04-2010, 02:43:34
    #5
    ellerin dert görmesin
  • 21-04-2010, 02:44:45
    #6
    Bu arkadaşların forumdan ihraç edilmesi gerek
    Şaziyeyi anlarızda sıdıka iyi kızdır
    Onuda yoldan çıkarmışlar.